MAINTENANCE PROCESS ENGINEER [doba neurčitá] (svlfjjw)
Pro našeho klienta - silnou zahraniční výrobní společnost, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
MAINTENANCE PROCESS ENGINEER [doba neurčitá]
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- min. 3 roky praxe ve strojírenské výrobě;
- AJ na úrovni B1;
- praxe ve strojírenské výrobě;
- základní znalost práce na PC (MS Office).
VÝHODOU:
- zkušenosti s vývojem a zaváděním procesů / systémů údržby;
tvorbou technické dokumentace – pracovních instrukcí, TPM instrukcí, checklistů, manuálů opatření – na jednotlivé operace;
- technické myšlení a znalosti na vysoké úrovni;
znalost systémů řešení problémů a nastavení opatření – kaizen, PDCA, akční plán, Ishikawa, 5x proč a především jejich využití v praxi;
- zkušenost s účastí nebo řízení technických workshopů;
procesní, systémový a metodický pracovní přístup;
- znalost Lean procesů;
- týmový duch a schopnost spolupráce, dovednost „trvání si na svém“;
samostatnost, organizační schopnosti, schopnost řídit svojí práci a určit si priority;
- znalost technické dokumentace, schopnost pracovat a řídit více projektů současně;
- pro-zákaznický přístup (jak interní zákazník – výroba / údržba, tak koncový zákazník produktu);
- vyhl. 50/1978 sb. §6 minimálně - §8 optimálně.
Pracovní náplň:
- koordinace, řízení a optimalizace procesů údržby;
posuzování efektivity procesů pomocí KPIs a návrhy zlepšení a opatření;
- plánování, nastavování a implementace systémů řízení údržby – TPM, preventivní / prediktivní údržba atp.;
- spoluúčast při zavádění nových výrobních procesů a nových technologií;
- správa, příprava a změna technické dokumentace;
- implementace projektů na zvyšování spolehlivosti strojů s ohledem na zavedené systémy řízení kvality;
- pravidelné reporty stavu rozpracovaných projektů nadřízenému pracovníkovi;
- aktivní spolupodílení se na průběžném zlepšování procesů v údržbě;
- provádění analýz, zpracování dat a příprava akčních plánů;
- kompletní technická podpora výroby a technická podpora při optimalizaci údržby (snižování nákladů a zvyšování kvality práce oddělení, podpora rozpočtu);
- komunikace s dodavateli – zajišťování specifických požadavků v rámci přidělených projektů.
Nabízíme:
- práci ve stabilní společnosti;
- příjemné a přátelské pracovní prostředí;
- možnost seberealizace;
- motivující finanční ohodnocení a balíček benefitů;
- 5 týdnů dovolené;
- 13. plat;
- příspěvek na dopravu;
- systematické vzdělávání;
- otevřenou komunikaci;
- pracovní poměr na dobu neurčitou;
- termín nástupu možný nebo dle dohody.