PURCHASING AND LOGISTICS MANAGER [5 týdnů dovolené] (svlixjw)
Pro našeho klienta - silnou zahraniční výrobní společnost, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
PURCHASING AND LOGISTICS MANAGER [5 týdnů dovolené]
Požadujeme:
- AJ - komunikativní, NJ – základní znalost výhodou
- Velmi dobrá znalost MS Office
- Velmi dobrá znalost obchodně – právních vztahů
- Velmi dobrá znalost celních a logistických systémů
- Analytické a vyjednávací schopnosti
- Komunikační a prezentační dovednosti
- Organizační schopnosti, Samostatnost a zodpovědnost
- Aktivní přístup k řešení problémů, silné povědomí zákaznického servisu – interní a externí zákazníci
- Schopnost pracovat na více projektech současně
- Definování krátkodobé a dlouhodobé strategie
- Znalost nových inovací v oblasti logistiky, výroby
- Znalost LEAN & logistických nástrojů
- Řidičský průkaz sk. B
Pracovní náplň:
- Zabezpečení všech logistických procesů - nakládka/vykládka, zásobování výrobních linek, příprava zboží na přepravu, příprava celních dokladů, kontrola faktury za přepravu, reporty, zabezpečení organizace a zajištění tuzemské a mezinárodní dopravy
- Optimalizace nákladů na přepravu a zajištění dodržení rozpočtu oddělení nákupu a logistiky – one piece flow. Snížení počtu dodavatelů (většina pod rámcovými smlouvami)
- Řízení procesu nákupu od požadavku po platbu (požadavek>objednání>doprava>příjem>platba)
- Vyjednáváni dlouhodobých kontraktů na dodávku vybavení a služeb, každoroční formální hodnocení dodavatelů
- Efektivní spolupráce s divizemi umožňující dosažení úspor v oblasti logistiky a nákupu
- Podpora divizí v oblasti lokalizace, optimalizace TCO, freight opportunity, WADPO, DSI, LISC
- Spolupráce na přípravě rozpočtu oddělení nákupu a logistiky s finančním oddělením
- Řízení a participace na jednotlivých projektech, úzká spolupráce s oddělením LEAN při zeštíhlování a optimalizaci všech dedikovaných procesů
- Vytváření a udržování směrnic týkajících se příslušných procesů v oblasti logistiky a nákupu
- Vedení podřízených zaměstnanců, jejich organizace, kontrola a motivace, hodnocení a školení
- Aktivní spolupodílení se na průběžném zlepšování procesů v daných oblastech
- Implementace nových procesů a systému např SAP, robotizace a digitalizace v logistice
- Podílení se na vytváření strategie v souladu s potřebami lokace a divizí
- Optimalizace skladování
Nabízíme:
- Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce, Zahraniční pracovní cesty, Vzdělávací kurzy, školení, Účast na zahraničních konferencích, Dovolená 5 týdnů, Nadstandardní lékařská péče, Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Závodní stravování